پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

تردید در دنیا برای برگزاری المپیک توکیو| دردسر جهانی!

  • کد خبر: ۷۴۱۴۱
  • ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
تردید در دنیا برای برگزاری المپیک توکیو| دردسر جهانی!
بررسی یک شرکت بین المللی نشان می‌دهد بیش از نیمی از مردم جهان برای برگزاری المپیک توکیو تردید دارند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، یک تحقیق جهانی که روز سه شنبه منتشر شد، نشان می‌دهد تصمیم برای ادامه بازی‌های المپیک توکیو به ویژه در میان مردم در کشور میزبان با تردید جهانی روبه‌روست.


بر اساس تحقیقات شرکت بین‌المللی IPSOS، هم فقط ۲۲ درصد شهروندان ژاپنی فکر می‌کنند بازی‌های المپیک باید برگزار شود. در میان کشورهای مورد بررسی، کره جنوبی با ۱۴ درصد کمترین اشتیاق را برای برگزاری المپیک دارد.


این شرکت روزهای ۲۱ می تا ۴ ژوئن (۳۱ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد) ۱۹ هزار و ۵۱۰ نظرسنجی از ۲۸ کشور جهان درباره بازی‌های المپیک توکیو انجام داده است. سوالات مطرح شده سعی در سنجش میزان حمایت از برگزاری این رویداد در حین بحران کرونا و همچنین میزان علاقه به بازی‌های المپیک داشت.


براساس آمار منتشر شده، ۴۳ درصد اعتقاد داشتند بازی‌ها باید برگزار شود که در این بین ترکیه با ۷۱ و عربستان با ۶۶ درصد بیشترین علاقمندی را داشتند.


در این نظرسنجی که آیا المپیک فرصتی مهم برای گردهم آمدن جهان به دنبال همه گیری کروناست، ترکیه و عربستان با ۸۱ درصد موافق این موضوع بودند در حالی که در ژاپن این موافقت ۳۱ درصد بود.


در ۲۸ کشور (۱۱ اروپایی، ۸ آمریکایی، ۷ آسیایی و آفریقای جنوبی و استرالیا) مورد بررسی، بیشترین علاقه به بازی‌های المپیک در هند بود که ۷۰ درصد گفتند "علاقه مند" یا "بسیار علاقه مند" هستند. کمترین میزان در بلژیک با ۲۸ درصد و کره جنوبی با ۳۰ درصد بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->